Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Egy sikeres Facebook rajongói oldal vezetése nem mindig egyszerű feladat, amit az oldal vezetősége olykor új szabályok bevezetésével is megnehezít. A két éve bevezetett Facebook Insights megkönnyíti oldalunk irányítását, ugyanis itt minden kapcsolódó stat

2013/03/01 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tudd, kik Facebook oldalad követői és mit kedvelnek a legjobban? A Facebook statisztikai programja, az Insights bemutatása.

  Egy sikeres Facebook rajongói oldal vezetése nem mindig egyszerű feladat, amit az oldal vezetősége olykor új szabályok bevezetésével is megnehezít. A két éve bevezetett Facebook Insights megkönnyíti oldalunk irányítását, ugyanis...
Facebook biztonság

2013/02/12 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Biztonságban a Facebookon, avagy milyen veszélyek leselkednek rád, és a megoldás, hogyan kerüld el őket!

  Ismét egy érdekes rendőrségi Facebookos példába ütköztem. Az ismerősöm mindig használta a Facebook helyek, bejelentkezős alkalmazást. Ahol volt, ott chek-in-elt....
Minél több embert szeretnél elérni posztjaiddal? Tudod mi kell ehhez? Avagy hogyan optimalizáljuk EdgeRank pontszámunkat?

2013/02/11 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Minél több embert szeretnél elérni posztjaiddal? Tudod mi kell ehhez? Avagy hogyan optimalizáljuk EdgeRank pontszámunkat?

Hogyan érjünk el oldalunkkal szélesebb közönséget, és hogyan lássuk a minket érdeklő bejegyzéseket. Cikksorozatunk utolsó része a hatékony közösségi...
Egyszerűen és érthetően arról, miért nem látod minden oldal és minden barátod posztját az üzenőfaladon avagy az EDGERANK magyarázata.

2013/02/04 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Egyszerűen és érthetően arról, miért nem látod minden oldal és minden barátod posztját az üzenőfaladon, avagy az EDGERANK magyarázata.

  Az utóbbi időben valószínűleg sokan észrevették, hogy nem látják ismerősük vagy az általuk kedvelt oldalak összes bejegyzését. Sok oldaltulajdonos is panaszkodik,...
Nem mersz cégesen kommunikálni a Facebookon, mert félsz a negatív visszajelzésektől, támadásoktól? Ne tedd! Elmondjuk, hogy kezeld!

2013/01/28 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Nem mersz cégesen kommunikálni a Facebookon, mert félsz a negatív visszajelzésektől, támadásoktól? Ne tedd! Elmondjuk, hogyan kezeld!

  Sokan tartanak attól, hogy egy olyan médiában, ahol a „nézők” ilyen nagy számban vannak, és ilyen azonnal „beleszólhatnak a műsorba” nehéz úgy...
Félted gyermeked a nagyvilágtól, félted magánéletedet is, behúzod a függönyt, de nem is gondolnád, az online térben a Facebookon mennyi mindent ki lehet figyelni rólad, és felelőtlen gyermekeinkről! Amióta a Facebook Graph Search itt van, ismét konganak a

2013/01/25 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Védd meg magad és adataidat a Facebookon, mi megmondjuk hogyan!

  Félted gyermeked a nagyvilágtól, félted magánéletedet is. Behúzod a függönyt, de nem is gondolnád hogy az online térben a Facebookon mennyi mindent ki lehet figyelni...
A Facebook és versenytársai -  van itt még valaki?

2013/01/23 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

A Facebook és versenytársai - van itt még valaki?

Emlékszel még, hogy kezdődött a közösségi média Magyarországon? Nyomultál anno az IWIW-en? Vagy te már a Facebookkal kezdted? Használod ma még az IWIW-et? Sokan már...
A sikeres Facebook oldal első kulcsa

2013/01/18 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

A sikeres Facebook oldal első kulcsa

  Charlie Chaplin 70 éves korában leírta egy versben, mit gondol az életről. A vers lényege: szeresd magad és légy önmagad, ha így teszel, minden rendbe jön. Te mersz önmagad...
Facebook
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vásárlói jelzés

Mi is az a vásárlói jelzés? A vásárlói...

Termék

A terméke egy olyan tevékenység végeredménye, amely célja valami létrehozása – a...

Mikroblogolás

A mikroblogolást olyan platformok képviselik, amelyek legfeljebb 140 karakteres mini...

Célzás

Az internetes marketing kampányok bizonyos célcsoportokra való irányítása. Célja, hogy minél...

Offline hirdetés

Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.