Facebookkal kapcsolatos cikkek Máté Balázstól

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Facebook

Facebook

Facebook marketing 2017-ben

2016/12/22 - Tóth Beáta

Facebook marketing 2017-ben

Nem szerencsés, ha csak a közösségi médiára támaszkodik a marketinged, de a tervezéskor lehetetlen figyelmen kívül hagyni a legnagyobb felhasználói bázissal bíró Facebook-ot.  Magyarországon kétségkívül ez a legnépszerűbb Social...
Egy kis Facebook pszichológia: Mit árulnak el rólad a posztjaid?

2016/12/13 - Tóth Beáta

Egy kis Facebook pszichológia: Mit árulnak el rólad a posztjaid?

A jelenkor marketingesei számára a Facebook valóságos paradicsom: a több millió felhasználóról tárolt adatok alapján lehetségessé vált, hogy kevesebb költséggel, hatékonyan tudjanak célcsoportokat kialakítani, és ezáltal a potenciális...
Vigyázat! Zsarolóvírusok!

2016/11/29 - Tóth Beáta

Vigyázat! Facebookon keresztül terjed a zsarolóvírus!

Már a közösségi oldalakon is terjednek a zsarolóvírusok, melyek a lakossági és vállalati szektorban felbecsülhetetlen károkat okoznak. Az áldozatok száma napról napra növekszik, és globális összefogás szükséges a kiberbűnözés megállítására.
Legyél te is sikeres, indíts kampányt a Facebookon.

2016/11/16 - Tóth Beáta

Facebookon hirdetni? Na, ne! – Kifogások, amik a profitod útjában állnak.

“A bejegyzés kiemelésével még több embert érhetsz el.”  Értesít róla a Facebook, amikor posztolsz. De miért is akarnál fizetni a kiemelésért, amikor a Facebook ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít számodra? Nos, itt...
Facebook-posztolás trendek

2016/11/10 - Bohács Ádám, portálmenedzser

Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on

Mint mindenhol, a Facebook-on is változnak a trendek évről évre, hónapról hónapra, nem árt, hogyha tisztában vagyunk azzal, hogy manapság miképpen kellene posztolnunk ahhoz, hogy hatékonyak és eredményesek legyünk. A most következő cikkben sok...
A Facebook nem felejt

2016/10/31 - Tóth Pál-Tóth Pál

A Facebook semmit sem felejt el

  Szokták mondani, hogy a Google mindent megjegyez. Nos, a Facebook sem sokkal különb ennél.Ő is mindent megjegyez.  
Ismerkedjünk meg a Facebook –képponttal!

2016/10/25 - Bohács Ádám, portálmenedzser

Érkezik a Facebook legújabb funkciója, a Facebook-pixel

Újabb funkcióval bővül a Facebook, ez pedig nem más, mint a Facebook-képppont! Mindenkinek óriási lehetőséget nyújt ez az újítás, ismerkedjünk is meg vele közelebbről! 
Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.

2016/08/06 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Ismerősöd panaszkodik a Facebookon, de mégis dicsekszik? Ismerős?

Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.
Facebook
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Doorway Page

Doorway Page jelentése   Egy olyan oldal, amit úgy alakítottak ki, hogy jó rangsorolást...

Internet marketing

Bármilyen módszer, amellyel az internetet használókat elérheted – SEM, SEO, stb.   A...

Egyszeri ajánlat

Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges...

Megjelenítés

Az „impression” jelen esetben egy hirdetés megjelenítésére...

Digitális Marketing Tölcsér

A Digitális Marketing Tölcsér jelentése Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.