Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

6 profi módszer az átkattintások fellendítésére a Google Search Console segítségével

2018/12/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

6 profi módszer az átkattintások fellendítésére a Google Search Console segítségével

Megjelenni a keresőben, főleg az első oldalon, szép eredmény. De mit sem ér a SEO, ha nincs belőle átkattintás, konverzió. Gyakorlati útmutatónk segítségével te is drasztikusan...
A LikedIn egyre fontosabb szereplővé válik, nem csak a B2B de a B2C online marketing kommunikációban is. Hogyan működik az algoritmusa, hogyan érhetsz el rajta minél több embert posztjaiddal? Mutatjuk!

2018/12/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogy működik a LinkedIn algoritmusa (és hogyan optimalizálj rá)?

A LikedIn egyre fontosabb szereplővé válik, nem csak a B2B, de a B2C online marketing kommunikációban is. Hogyan működik az algoritmusa, hogyan érhetsz el rajta minél több embert posztjaiddal?...
Hogyan javítsd weboldalaid sebességét (és ezzel rangsorolásodat a Google szemében)

2018/12/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javítsd weboldalaid sebességét (és ezzel rangsorolásodat a Google szemében)

A weboldal sebessége egy fontos rangsorolási szempont a Google szemében. Megmutatjuk, mit mond honlapkészítődnek, mit kell tennie, hogy honlapod megfelelően gyors legyen!
Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

2018/12/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

Mi alapján válaszd ki a megfelelő influencert szállodádnak? Mit kérj tőle, és mit adj neki munkájáért cserébe? Hogyan hozhatod ki a legtöbbet egy influencerből? 
 Így szerezz több követőt és like-ot Facebook oldaladra  2019-ben

2018/11/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így szerezz több követőt és like-ot Facebook oldaladra 2019-ben

A Facebook követők szerzése már nem olyan könnyű, mint egy éve volt, de még mindig akadnak módszerek, melyek segítségével hatékonyan növelheted követőbázisodat....
Minden, amit a YouTube SEO-ról tudnod kell

2018/11/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit a YouTube SEO-ról tudnod kell

Hogyan kerülhetsz a YouTube találati lista élére videóiddal? Hogyan érheted el, hogy minél többen meg is nézzék azokat? A kulcsszóválasztás és a Youtube...
Mit tud rólad a Google?

2018/11/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit tud rólad a Google?

Manapság teljesen elfogadott ténnyé vált, hogy a Google adatokat tárol rólunk, első sorban azért, hogy ezeket a legtöbbet kínáló hirdetőnek kínálják fel...
Videómarketing: YouTube kontra Facebook

2018/11/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Videómarketing: YouTube kontra Facebook

Az, hogy a videómarketing az elmúlt (és minden jel szerint a közelgő) évek legnagyobb online marketingtrendje, ma már nem is vitatéma. A videó a legnépszerűbb tartalomtípus, és csak...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!