Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

5 ok, amiért a marketing költések a jövőben az influencer marketing irányába tolódnak

2016/12/29 - Tóth Beáta

5 ok, amiért a marketing költések a jövőben az influencer marketing irányába tolódnak

Ahogy az online világ a Social Media felé frekventálódott, a felhasználók által kialakított közösségek egyre nagyobb gazdasági, és...
Vásárlás az instagramon

2016/11/30 - Máté Beatrix

Újdonság az Instagramon! Hamarosan elérhető a vásárlási funkció

Az Instagram elkezdett egy olyan funkciót tesztelni, ami lehetővé teszi a jövőben felhasználóknak a vásárlást az alkalmazáson belül. Kreatív marketingeseknek lehetőségük...
Mi várható 2016-ban a közösségi médiában? Milyen trendek, változások lépnek érvénybe a Facebook-on és társain?

2015/11/04 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mire számíthatunk a közösségi médiában, 2016-ban?

A közösségi média - a 2000-es évek közepétől a Facebook-kal az élen - továbbra is tartja egyeduralmáz az online világban. Évről évre változnak azonban a trendek, egyre több új funkcióval bővül a tárház, amelyhez az online marketing-ben a...
Marketing képekben - az instagram céges használatának titkai

2015/05/12 - Csonka Nikoletta

Instagram - Marketing, képekben.

Szeretnéd tudni, hogy egy-egy kép vagy rövidke videó hogyan járulhat hozzá vállalatod sikeréhez, és a potenciális vásárlók gyűjtéséhez? Gondolkoztál...
Változás a Facebook hírfolyamon - így módosítják az algoritmust

2015/04/29 - Csonka Nikoletta

Változik a Facebook algoritmusa - így kerülnek ki ezentúl a hírek a hírfolyamodba!

Ezen a héten három újdonságról is hírt kaptunk a Facebook világával kapcsolatban. Úgy tűnik, a közösségi média óriás továbbra is finomítgatja szuper-titkos algoritmusát, amelyben azt határozza meg, mi minden kerüljön ki hírfolyamodba....
A sikered áll vagy bukik azon, hogyan és mikor posztolsz a közösségi média oldalakon. Tedd ezt akkor, amikor a közönséged a legnagyobb arányban forog az adott közösségi médiában. Cikkünkben leírjuk, mikor van ez!

2015/03/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Amit meg kell tanulnod: Melyek a legjobb időpontok a posztolásra, a tartalmak megosztására?

A sikered áll vagy bukik azon, hogyan és mikor posztolsz a közösségi média oldalakon. Tedd ezt akkor, amikor a közönséged a legnagyobb arányban forog az adott közösségi médiában. Cikkünkben leírjuk, mikor van ez!   
A top 7 közösségi média marketing trend, amelyek 2015-ben dominálni fognak

2015/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A top 7 közösségi média marketing trend, amelyek 2015-ben dominálni fognak

Megint eljött az év eleje, ezért érdemes kicsit áttekinteni, hogy milyen trendekre számíthatunk az elkövetkező évben, és ismét nagy változásokat hozott.  Most röviden összefoglaltuk neked azt a 7 dolgot, amelyre mindenképpen fel kell...
Az  5 leggyakoribb dolog, amiért az emberek nem követik Facebook oldalad: 5 közösségi média marketing hiba

2015/01/07 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Az 5 leggyakoribb dolog, amiért az emberek nem követik Facebook oldalad!

A közösségi média marketingben van 5 alapvető hiba, melyet ha elkövetsz, hiába dolgoztál Facebook vagy Google Plus oldaladon, kidobott idővé válik minden perc. 200 oldal vezetésében szerzett tapasztalatunk alapján elmondjuk, mit NE és mit...
SMM
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Dinamikus újracélzás

Egy weboldalt már korábban meglátogató felhasználók számára megjelenő reklámok, amelyek...

Kuponkód

A kupon kód az ügyfelek vásárlásra való...

CPA hálózat

Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé...

Résmarketing

A niche, azaz réspiac egy olyan lehetséges ügyfelek csoportja, akiknek valamilyen...

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.