Social media marketing-el kapcsolatos hírek, cikkek, információk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

2013/02/19 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Facebook kampány - miért maradnak el az eredmények?

  Tanuljunk a nagyok hibájából! Megégette magát a General Motors a közösségi média marketinggel, elköltött ugyan 10 millió dollárt, de a Facebook...
6 gyakori hiba a Facebook oldalak kezelésénél

2013/01/30 - Máté Balázs és Nánási Beatrix online marketing tanácsadó

6 gyakori hiba a Facebook oldalak kezelésénél

  A Facebook egyszerűnek tűnik. Végtére, anyukád is használja, nem? Az enyém igen. Sőt az anyósom is… De van egy csomó oka annak, hogy rajongói bázisodat mégsem olyan...
„Sok rajongót szeretnék, és eladni a Facebookon” - sokszor hallom ezt kisvállalkozásoktól. „Meg kell mutatnom, hogy a mienk a legnagyobb Facebook oldal, szereznem kell sok rajongót! A Facebook az elsődleges marketing eszközünk” - hallom ezt nagyvállalatok

2013/01/21 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Top 7 közösségi média marketing hiba, amelyet nem szabad elkövetned

  Ma már minden a közösségi média marketingről szól. Mindenki műveli, akár ért hozzá, akár nem. Legyen szó akár egy befuttatott sikeres megacégről, vagy csak...
Van élet a Facebook-on túl, avagy mi is az a FamilyLeaf?

2013/01/20 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Van élet a Facebook-on túl?

  Régen mindenki az IWIW-en pörgött. Aztán jött, látott és győzött a Facebook. Bárki próbált hasonlót, belebukott. Létezik, és nagyon szépen fejlődik...
Közösségi média stratégia 2013

2013/01/06 -

A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban

A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért,  hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és...
Közösségi média marketing hatékonyság mérés

2012/12/30 -

Mennyire hatékony a közösségi média, hogyan mérhető az eredményessége?

Akit még nem, vagy csak alig érintett meg a marketing alkalmazása a közösségi médiákban, azoknak sajnos rossz hírünk van. Le vannak maradva! Már 2010 elején megrendezték...
közösségi média marketing

2011/09/07 -

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

Egyetlen marketing kampány részei sem lehetnek a cégükért könyörgő emberek, de van valami a közösségi média marketingben ami úgy tűnik mégis a legrosszabbat hozza ki néhány emberből. Talán a nyomás fokozottabb, mert gyorsabb...
« ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

SMM
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Virtuális ingatlan

A virtuális ingatlan olyan webhelyekre utal, amelyek egy személy vagy egy cég...

Témamodellezés

Egy olyan SEO stratégia, amelyet akkor szokás használni, amikor egy oldal...

Linkelés

A linkelés saját webhelyed (vagy valamelyik aloldala) linkjének...

Opt-in

Egy olyan regisztrációs eljárás, amely során a felhasználó bizonyos adatok megadásával...

Egyszerű szöveges email

Mi is az az egyszerű szöveges email? Az egyszerű szöveges email egy olyan email, amelyet...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.