A sikeres online jelenlét titka a hozzáállásodon és a munkádba vetett hiteden is múlhat.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Milyen tulajdonságok vezetnek el a sikeres online vállalkozás felépítéséhez?

Hogy sikeres legyél az interneten, néhány olyan személyes tulajdonsággal kell rendelkezned, amelyek elengedhetetlenek  ahhoz, hogy vállalkozásodból a legtöbbet hozhasd ki. Sokszor nem elég egy jó ötlet, egy jó csapat. Meg kell ismerkedned az online világ szabályaival és alkalmazkodnod kell hozzájuk ahhoz, hogy méltó résztvevője legyél a versenynek. Ehhez adunk most néhány tanácsot. Mi vezethet a sikerhez? Most megtudhatod!

siker

 

Határozottság

 
Ki lehet hosszútávon sikeres enélkül? Elkezdeni valamit és időközben többször feladni, fogalmazhatunk úgy, hogy népbetegség. Jellemző ez a vállalkozókra és az egész társadalomra. Azokra, akik azonnali kielégülésre vágynak. Ki akar kemény hónapok munkájával felépíteni egy profitáló üzletet? Nem sokan. Ez az oka annak, amiért a legtöbb vállalkozó nem tudja sikeresen venni az első akadályt.
 

Személyes kommunikáció

 
Igen. Még akkor is szükség van jó kommunikációs készségre, ha valaki a számítógép előtt dolgozik, hogy befolyásolni tudjon e-mailben, Twitteren, videóüzenetekben, Facebook frissítésekkel. Tudnod kell, hogyan kommunikálj különböző emberekkel a vásárlóktól a projektmenedzsereken és programozókon át a technikusokig. Ha agresszív, zavaros és könnyen súrlódó vagy, akkor valószínűleg nem visz messzire az út. Légy udvarias, segítőkész, barátságos és számos új ajtó nyílik ki előtted.
 
 

Technikai készség

 
Rendben. Talán nem kell megtanulnod a PHP programozást, vagy hogy hogyan indítsd újra az apache szervert, de ha nem érdekel a technika és félsz megismerni, akkor ez nem a te üzleted (kivéve, ha nagyon jó vagy a kiszervezésben).  Miután a web jelenti üzleted alapjait, ezért egyszer-egyszer fejlesztheted tudásodat. Tanuld meg például hogyan kell telepítened a WordPress-t vagy tudj domain nevet foglalni. De halkan megjegyzem és javaslom, hogy minden digitális vállalkozást vezető egyszer-egyszer vegye ki a részét a technikai feladatokból.
 
 

Termék kreáció

 
Igen, csinálhatsz pénzt az Adsense segítségével. Igen, lehet bevételed mint az Amazon leányvállalata. De több lehetőséged van, ha saját terméked, saját leányvállalatod és saját ügyféllistád van. Ha egyedül próbálsz profitot csinálni egy valódi cég leányvállalataként, ne lepődj meg, amikor leépítik a vállalatokat, vagy saját vállalatait kezdik versenyeztetni. És mi a legrosszabb? Ha te is ilyen leányvállalatként működsz, akkor ismerik a weboldalaidat, akkor tudják mely kulcsszavakra optimalizálsz és gyorsan létrehozhatnak egy weboldalt mellyel lenyomnak téged. Szóval a hosszútávú siker titka saját termékkel megjelenni a piacon.
 
 

Rugalmasság

 
Hosszú távon számos kihívással kell számolnunk. Legyél képes felállni, leporolni magad és újra és újra elölről kezdeni.
 
 

Nyugalom

 
Róma sem egy nap alatt épült. A Google nem törődik az új oldaladdal. Boldogan fog több hónapra kitiltani, ha túl hamar túl sok linket építesz. A listád először lassan fog növekedni. A web forgalmad először úgy fog szivárogni mint egy kis patak, majd árvízzé nőhet. „Növekedj lassan” a stratégia neve, melyet alkalmaznod kell, hogy sikeres legyél az online világban.
 
 

Etikusság

 
Ha alapvetően helytelen dolgot teszel, hogy pénzhez juss, hosszútávon nem lehetsz sikeres, még ha technikailag törvényes is az, amit teszel. Sok marketinges feszegeti az etikusság határait, mind online, mind offline területen, hogy minél több terméket eladjon. Azt javaslom, Te ne tedd. Ha pénzt csinálsz miközben segíted az embereket valószínőleg üzleted több évig is sikeres marad.
 
 

Vezetői képesség

 
Ha tudásoddal segíted az embereket, kiváló szolgáltatásokat nyújtasz nekik, hasznos forrásokat ajánlasz, akkor vezetővé válhatsz. Az emberek hisznek a vezetőknek, tisztelik őket és vásárolnak tőlük. A vezetőktől, nem pedig a hasonmásoktól. Legyél vezető, teljesítsd a fentieket és a siker garantált.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!