SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Milyen Google algoritmus frissítések voltak, melyik mit eredményezett. Mi az a Panda, a Penguin, a Hummingbird, a Pigeon, a Mobile a RrankBrain és a Possum?

2017/12/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google 7 legfontosabb algoritmus-frissítése, leegyszerűsítve

Milyen Google algoritmus frissítések voltak, melyik mit eredményezett. Mi az a Panda, a Penguin, a Hummingbird, a Pigeon, a Mobile a RrankBrain és a Possum?
5 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a SEO-ról

2017/12/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 dolog, amit mindenkinek tudnia kell a SEO-ról

A Keresőoptimalizálás, a SEO 5 alaptézise, melyet mindenképpen ismerned kell, ha honlapkészítés előtt állsz, vagy csak sok ügyfelet szeretnél. 
7 dolog, amit érdemes tudni az LSI kulcsszavak szerepéről a SEO-ban

2017/11/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 dolog, amit érdemes tudni az LSI kulcsszavakról

Az utóbbi időben egyre gyakrabban hallhattunk az úgynevezett LSI kulcsszavakról – de mik is ezek valójában? Mi a szerepük a keresőoptimalizálásban?
Mi az az LSI kulcsszó, miért fontos ismerned ezt 2018-ban a keresőoptimalizálás folyamatának és a tartalommarketing tökéletesítéséhez online marketing kommunikációs során?

2017/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért fontosak az LSI kulcsszavak a rangsorolásban?

Mi az az LSI kulcsszó, miért fontos ismerned ezt 2018-ban a keresőoptimalizálás folyamatának és a tartalommarketing tökéletesítéséhez online marketing kommunikációs során?
Google Ranking: mennyi idő alatt kerül oldalad a Google találati lista élére?

2017/11/14 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Google Ranking: mennyi idő alatt kerül oldalad a Google találati lista élére?

Ha van weboldalad, és foglalkozol (vagy a jövőben szeretnél) az online marketinggel és a keresőoptimalizálással (SEO-val), biztosan felmerült már benned is a kérdés, hogy mikor lesz annak...
Több kulcsszóra szeretnéd keresőoptimalizálni landing oldaladat? SEO tanácsok Máté Balázs online marketing tanácsadótól

2017/10/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan optimalizáld webhelyedet több kulcsszóra. SEO tanácsok.

Több kulcsszóra szeretnéd keresőoptimalizálni landing oldaladat? SEO tanácsok Máté Balázs online marketing tanácsadótól.
URL keresőoptimalizálás? Így csináld!

2017/10/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

URL keresőoptimalizálás? Így csináld!

A SEO minden apró elemét meg kell fognod ahhoz, hogy első legyél a Google találati listáján, így weboldalad URL-jei sem maradhatnak ki. 
Hogyan értük el, hogy az egyik étteremben, melynek online marketing tanácsadói vagyunk 2 éve, ilyen mértékben növekedjenek az asztalfoglalások? Mutatjuk!

2017/10/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

501%-os asztalfoglalás növekedés egy budapesti étteremben!

Hogyan értük el, hogy az egyik étteremben, melynek online marketing tanácsadói vagyunk 2 éve, ilyen mértékben növekedjenek az asztalfoglalások? Mutatjuk! 
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

PageRank

Mi az a PageRank, hogyan működik, mi a definíciója, mire jó és mi a szerepe a...

Honlapkészítés

Honlapkészítés online marketing tanácsadó nélkül = biztos ráfizetés!  A...

Webhelytérkép

Mi az a webhelytérkép? A webhelytérkép egy webhely...

Domain figyelés

Egy domain nevének figyelése az interneten.   Miért is jó a Domain figyelés, azaz a...

Apróhirdetés

Ez a hirdetéstípus különösen az offline, pontosabban a nyomtatott médiában (újságok,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.