SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

2018/11/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

2018 nagy változásokat hozott a keresőoptimalizálás területén. De mit hoz vajon majd 2019? Ha nem akarsz akkorát bukni keresőtalálataiddal, mint sokan idén, érdemes követned az...
SEO trendek a 2019-es karácsonyi ünnepekre

2018/10/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO trendek a 2019-es karácsonyi ünnepekre

Lassan itt van 2018 Karácsonya, egy jó keresőoptimalizáló számára már befejeződtek az ünnepi előkészületek téli ünnepi időszakra, nem fizet hirdetésekért feleslegesen, az organikus találatok hozzák vevői nagy részét. Ha te nem így vagy...
Összeállítottuk a legfontosabb keresőoptimalizálási szempontokat, melyeket 2019-ben figyelembe kell venned. Kutatásaink és irodalmi adatok alapján mindent megtudhatsz ebből a cikkből a 2019-es SEO trendekről.

2018/10/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A legfontosabb SEO rangsorolási szempontok 2019-re

Összeállítottuk a legfontosabb keresőoptimalizálási szempontokat, melyeket 2019-ben figyelembe kell venned. Kutatásaink és irodalmi adatok alapján mindent megtudhatsz ebből a cikkből a 2019-es SEO...
50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

2018/10/01 - Máté Balázs és Csonka Nikoletta, online marketing tanácsadó

50 egymondatos keresőoptimalizálás tipp weboldal tulajdonosoknak

Mi kell a keresőoptimalizáláshoz 2018-ban? Minden titkunkat eláruljuk, 50, használható, ütős és bombabiztos tippben. 500 ügyfél tapasztalatai és saját kutatási ereményeink...
Mi az a visszaugrálás, számít e a SEO-ban, és miért teheti tönkre webhelyed hírnevét?

2018/09/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a visszaugrálás, számít e a SEO-ban, és miért teheti tönkre webhelyed hírnevét?

Aki nem ma kezdte a keresőoptimalizálást, az biztosan találkozott már a visszafordulási arány fogalmával, de a „pogo sticking”, vagy „visszaugrálás” sokaknak...
Hogyan juss be a Google Hírek közé? Mutatjuk!

2018/09/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan juss be a Google Hírek közé? Mutatjuk!

A Google Hírek a Google saját hírfelülete, amely különböző online forrásokból gyűjti össze a legfrissebb, legrelevánsabb híreket egy adott témán belül. A...
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018/09/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a megváltást szenvedéseidre,...
Hogyan válasszak SEO tanácsadót cégemnek?

2018/09/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan válasszak SEO tanácsadót cégemnek?

Meg tudom ítélni, melyik az a keresőoptimalizáló cég, aki eredményeket fog elérni az én online marketingemben is? Van arra garancia, hogy valaki tényleg sikeres lehet? Hogyan tudom kiszűrni...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Termékbejelentés

Egy új termék létrehozását követően...

Közösségbefolyásoló marketing

Akkor beszélünk ilyen típusú marketingről, amikor a márkák...

Webböngésző

Mi is az a webböngésző?   A webböngésző az internet...

Long Tail kulcsszó

Ahelyett, hogy egyszerű, gyakori kifejezéseket céloznál meg,...

Kapuőr

Mi is az a kapuőr? A kapuőr az a személy vagy szerep, aki/ami megakadályozza,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.