SEO, keresőoptimalizálás cikkek, a keresőoptimalizáló cég válaszol

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > SEO, keresőoptimalizálás

SEO, keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizáló cég válaszol

SEO, keresőoptimalizálás cikkek, hírek, infók. Melyek a keresőoptimalizálás legújabb trendjei, mi kell egy kereső-optimalizált honlaphoz? A keresőoptimalizáló cég válaszol!

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

2017/07/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.
Ha szeretnéd, hogy céged bekerüljön a Google céglistájának rangsorolásába, akkor az alábbi útmutató segít elindulni ezen az úton.

2017/06/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így érheted el, hogy Google Cégem fiókod rangsorolásra kerüljön

Ha szeretnéd, hogy céged bekerüljön a Google céglistájának rangsorolásába, akkor az alábbi útmutató segít elindulni ezen az úton.   
A keresőoptimalizálás adu ásza 2017-ben: a tartalommarketing.

2017/06/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A keresőoptimalizálás adu ásza 2017-ben is: a tartalommarketing.

A tartalommarketing trendjei 2017-ben. 7 tipp, hogyan és milyen tartalmakat gyárts, mely nem csak a keresőoptimalizálás, de a felhasználók számára is kiválóak! 
A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing kapcsolata

2017/06/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing kapcsolata

Hogyan befolyásolja a kereső eredményeidet a közösségi média marketing tevékenységed? A keresőoptimalizálás és social media marketing  kapcsolata. 
Az online marketing atombomba - a negatív SEO keresőoptimalizálás online marketing tanácsadó

2017/06/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az online marketing atombomba

Tönkre tudja tenni konkurenciád a weblapod keresőoptimalizáltságát? A válasz IGEN! Mutatjuk, hogyan!
Hogyan írjunk keresőoptimalizált cikkeket, tartalmakat?

2017/05/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan írjunk keresőoptimalizált cikkeket, tartalmakat?

A keresőoptimalizálás és az élvezetes olvashatóság néha szemben állnak egymással. De a SEO oltárán nem kell azért mindent feláldoznunk! Nem kell érthetetlen, kulcsszavakkal teli szövegeket olvastatnunk olvasóinkkal, mert bizony ez gyakran...
Keresőoptimalizálás – kell ez egy étteremnek, és hogyan?

2017/05/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás – kell ez egy étteremnek, és hogyan?

Idestova 5 éve annak, hogy az egészségügyi online marketing mellett az éttermi marketing kommunikáció is jelentős szerepet tölt be marketing tanácsadásunk portfóliójában. A Facebook elterjedésével az éttermek rákaptak a közösségi média...
A SEO azaz a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb online marketing stratégia. Az alábbi tanácsok segíthetnek egy hosszú távon is hatékony SEO rendszer kiépítésében.

2017/05/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

8 bizonyítottan hatékony SEO (keresőoptimalizálás) stratégia

A SEO azaz a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb online marketing stratégia. Az alábbi tanácsok segíthetnek egy hosszú távon is hatékony SEO rendszer...
SEO, keresőoptimalizálás
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közkincs

Közkincsnek nevezzük azokat a szerzői tartalmakat vagy szoftvereket, amelyeket nem...

Ego kulcsszó

Olyan kulcsszó, amire egy magánszemély vagy szervezet bármi áron jó rangsorolást szeretne...

Vírus e-könyv

A „vírusszerű” e-könyvek lényege, hogy széles körben...

Általános egyezés (Broad Match)

Mit jelent az általános egyezés (Broad Match)?  Általános egyezés (Broad Match) Ez...

Beágyazott egyezés

A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.