Most akkor valóban meghalt a keresőoptimalizálás? SEO 2014

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Most akkor valóban meghalt a keresőoptimalizálás?

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Mostanában gyakran emlegetett kérdés ez. De valóban meghalt a SEO azaz a keresőoptimalizálás? Ha valamilyen módon érintett vagy a keresőoptimalizálás témakörében, akár saját oldalad SEO-zod, akár ezzel keresel pénzt, gondosan kell figyelned rá, amikor csak tudsz. A keresőoptimalizálás folyamatosan változik. Változik, de nem hal meg. Olyan, mint Lenin. SEO volt, SEO van, SEO lesz. Tehát neked mindig szükséged lesz rá. Olvasd el, hogyan keresőoptimalizálj 2014-ben!

Most akkor valóban meghalt a keresőoptimalizálás? SEO trendek 2014!

 

 

SEO trendek 2014

A Google mostanában kemény változtatásokat tett. A kétes linképítési stratégiák, szegényes tartalmak és a rossz dizájn csupán pár dolog, amelyek alapján a Google meg tud büntetni egy oldalt. Lehetséges, hogy egy módszer, ami tavaly, vagy az elmúlt években működött, nem hoz semmilyen hasznot oldaladnak, vagy akár még rosszabb helyzetbe kerül miatta.
 
Manapság azok a hatásos SEO eszközök, amelyek különféle dolgokat foglalnak magukba. Ezek között szerepel a márkaépítés, mobil optimalizáció, tartalommarketing és a közösségi média integráció. Ideje ezekhez igazítani stratégiádat neked is. A következő 5 szempont nagy hatással lesz idén a sikeres keresőoptimalizálási stratégiákra.
 
1. A hatásos keresőoptimalizálásnak három fontos pillére van: linkek, tartalom, közösségi média. Ami még fontosabb lesz ebben az évben, az a pillérek közti kapcsolat. Tartalmaid készítésénél mindig fontos, hogy azt olvasóid igényeire szabva teremtsd meg. A közösségi média segít növelni tartalmaid elérésének mértékét, ráadásul a keresőkre is egyre nagyobb hatással van. A megbízható oldalakon található linkek segítenek tovább erősíteni oldalad keresőben elért helyezését, és mások szemében is megbízhatóvá teszi azt. Ne felejtsd el, mindennek az alapja a kiváló tartalom.
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

 
2. A tartalommarketing kezd felnőtt korba lépni, amit az is mutat, hogy a 2013-as év egyik kulcsszava is ez volt. A különböző cégek egyre profibbá válnak abban, hogyan kommunikáljanak vásárolóikkal, rajongóikkal. Ahogyan azonban a kezdeti lelkesedés kezd lankadni a tartalommarketing területén, egyre többen kezdenek foglalkozni a ROI-val, vagyis a befektetés megtérülésével. Ahogy egyre érettebbé válik a tartalommarketing, úgy kezdünk mi is egyre jobb tartalmakat generálni, hatásosabban célozni őket, mérni az eredményeket és azokból kiindulva javításokat eszközölni.
 
3. A mobil optimalizáció (sajnos) már nem csak egy opció, hanem elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak. A Google Hummingbird nevű algoritmusváltása miatt a mobil eszközökre optimalizálatlan oldalak sajnos egyre rosszabb besorolást kapnak. Ebbe tartozik a responsive dizájn kialakítása és a mobilra optimalizált tartalmak elhelyezése is. Ha eddig nem gondoltál oldalad mobil platformokon való megjelenésére, most jött el az ideje. Ez sajnos már nem csak lehetőség, hanem kötelezettség. Elég csak arra gondolni, hogy milyen rengeteg embernek van manapság okostelfonja, tablete, és mennyien kezdik használni ezeket számítógép helyett böngészésre. A responsive dizájn az ilyen eszközökről is könnyen elérhetővé, átláthatóvá teszi oldalad, nem csak pc-ről, hanem tabletről, telefonról is. A mobil tartalmak közzététele magába foglalja az olyan szempontok figyelembe vételét is, mint például a mobilosok böngészési szokásainak elemzése.
 
4. Márkád arculatának kiépítése sokkal fontosabb feladat a linképítésnél, mivel egy erős márka nagyon fontos szerepet játszhat a keresőoptimalizálásban. Az egyik leghasznosabb módszer, a Google Szerzőség. Ez gyakorlatilag igazolásként szolgál a Googletől, hogy te megbízható és eredeti tartalmakat gyártó szerző vagy. Nem is említenénk ezt az opciót, ha nem lenne köze a SEO-hoz. Amikor szerzőként tartalmat teszel közzé, az oldalad keresőoptimalizáltságát is növeli. Márkád kiépítése egy jól átgondolt stratégiával és remek szerzőkkel ütőképes párosítást szolgál, amelyeknek köszönhetően idővel a keresőkben is jobb helyet szerezhetsz.
 
5. A közösségi médiumok, de köztük is főleg a Google+ játszik egyre nagyobb szerepet SEO szempontból. A Google több figyelmet fordít az emberi cselekedetekre, mint valaha. Itt most a megosztásokra, kommentekre, lájkokra, tehát a közösségi oldalon történő interakciókra gondolunk. Ha jelenleg még nem fordítasz kellő figyelmet a közösségi jelenlétedre, ne késlekedj, láss neki most! Ennek segítségével közelebbi kapcsolatot tudsz ápolni vásárolóiddal, személyre szabottabb, célzotabb kommunikációt folytathatsz velük.
 

A közösségi média és a keresőoptimalizálás

A közösségi média már azon a ponton áll jelenleg, ahol meg tudja határozni egy oldal keresőoptimalizáltságát. Mivel a Google egyre nagyobb szerepet játszik az egész interneten, ezért fontos, hogy közösségi média alatt ne csak a Facebookot, a Google Plust is értsük.
Amikor követed a fent olvasható pontokat, mindig tartsd szem előtt, hogy ezek mindig két tényezőből épülnek fel: integráció és egyensúly. Minden kulcsfontosságú szempontot tarts szem előtt, de arra is gondolj, hogy ezek mind egymást segítik!.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!