Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Plasztikai sebészeti marketing: Kulcsszókutatás

2020/05/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Kulcsszókutatás plasztikai sebészeknek: Így lehetnek neked is hatékony fizetett hirdetési kampányaid

Hogyan lesz hatékony hirdetésed? Ha megfelelő kulcsszavakat használsz. Plasztikai sebészként is rendkívül fontos, hogy a legrelevánsabb szavakat használd. 
Google Ads webáruházaknak: a kezdő lépések

2020/05/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Google Ads webáruházaknak: útmutató kezdő ekereskedelmi webhelyeknek

Kereskedőként üzleted sikere (azaz hogy hány termékedet és szolgáltatásodat tudod értékesíteni) attól függ majd, hogy hány embernek tudod bemutatni őket. Ez így...
Google Ads fogorvosoknak: Tippek a sikeres hirdetésért

2020/05/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így szerezhetsz több fogászati pácienst a Google Ads segítségével

Hogy készíts hatékony Google Ads hirdetéseket fogorvosként? Összefoglaltuk az összes fontos tudnivalót, amelyre érdemes odafigyelned, ha több pácienst szeretnél.
Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

2020/04/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

A fogászati marketing kampányok célja nem csupán a weboldal forgalmának növelése. A lényeg a minősített érdeklődők bevonzása és elérni, hogy időpontot egyeztessenek...
Negatív vélemények kezelése plasztikai sebészetként

2020/04/16 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így reagálj a negatív véleményekre plasztikai sebészként

Az online marketing világában közismert tény, hogy 10-ből legalább 8 fő néz utána az egészségügyi szakemberekről írt véleményeknek, amikor orvost keres megának. Ez...
Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

2020/04/15 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

11 költséghatékony marketingötlet kisvállkozásoknak

Manapság sokaknak kell felvenniük a harcot a gazdasági válság következményeivel. Hidd el, ha valamire, az online marketingre tényleg érdemes költeni, de értelemszerűen nem...
Marketing a koronavírus idején

2020/04/14 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Marketing a koronavírus idején: statisztikák, tennivalók és minden, amiről tudnod érdemes

A koronavírus a mi szektorunkat is nagyban érinti. Gazdaságilag, és kommunikáció szempontjából is van, amit érdemes tudnod a marketinggel kapcsolatban a koronavírus idején...
Online marketing tippek webáruházaknak

2020/04/08 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

5 marketing tipp webáruházaknak az értékesítés fellendítésére

Éppen a napokban készítettek velünk egy interjút azzal kapcsolatban, hogy hogyan hat a válság és a koronavírus az online kereskedelemre és a vásárlói szokásokra....
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!