Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Marketing stratégia

Marketing stratégia

Politikai választási marketing előrejelzés 2018-2019

2017/07/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Politikai választási marketing előrejelzés 2018-2019

Politikai választási marketing számára az online marketing rengeteg új eszköz tartogat. Mutatjuk, mit javaslunk használni a kampány szereplőinek a 2018-as országgyűlési és a 2019-es önkormányzati választások során. 
Szükséged van marketing tanácsadóra? Megéri Neked a marketing tanácsadásért fizetni?

2017/07/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

8 figyelmeztető jel, amelyek arra utalnak, hogy érdemes lenne marketing tanácsadóhoz fordulnod

Szükséged van marketing tanácsadóra? Megéri Neked a marketing tanácsadásért fizetni? Objektíven vizsgáljuk meg a kérdést, egy gyakorlati példán keresztül! 
13+1 divatmarketing tipp, amik segítenek kiemelni márkádat a versenytársak közül

2017/06/27 -

13+1 divatmarketing tipp, amik segítenek kiemelni márkádat a versenytársak közül

A divatmarketing, azaz egy ruhamárka marketing kommunikációja kerülhet sok pénzbe is, de kreatív, online módszerekkel, valamint az online marketing stratégiába helyezett elemeinek kihasználásával ezt költséghatékony módon is elérhetjük.
Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben?

2017/06/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Közösségi média kontra SEO: mi termel több forgalmat?

Keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing a hatékonyabb online marketing eszköz 207-ben? 
Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

2017/06/14 -

Ezért éri meg a luxus márkáknak a keresőoptimalizálással és a felhasználói élménnyel foglalkozniuk!

A luxus márkák gyakran az online jelenlétükben is alkalmazzák azt a jellegzetes stílust, amivel megkülönböztetik magukat a konkurenciától. Azonban ez gyakran a keresőoptimalizálás és a felhasználói élmény rovására megy.
5 dolog, amit a jó marketing tanácsadó kérni fog Tőled!

2017/06/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 dolog, amit a jó marketing tanácsadó kérni fog Tőled!

Mielőtt felsorolnánk, hogy mikor jó szakmailag, 18 év tapasztalata alapján egy marketing tanácsadó – neked –  tisztáznunk kell valami nagyon fontosat: a marketing tanácsadók nem rendelkeznek természetfeletti varázserővel, akik...
Melyek a gasztronómiai marketing legfrissebb irányai, mit kell tenned, hogy éttermed, kávézód sikeres online marketing kommunikációt folytasson? A marketing tanácsadó válaszol.

2017/06/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Éttermi marketing – így kezdj neki!

Melyek a gasztronómiai marketing legfrissebb irányai, mit kell tenned, hogy éttermed, kávézód sikeres online marketing kommunikációt folytasson? Az online marketing tanácsadó válaszol.
Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

2017/05/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen Email marketing trendekre számíthatunk 2017-ben?

Az email marketing nem halott, sőt! Sokan gondolják azt, hogy a közösségi média marketing térnyerésével ezt az eszközt 2017-ben már nem érdemes használni, pedig nagyon is! Csak nem úgy, mint eddig. Az Email marketing egy rendkívül színes,...
Marketing stratégia
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Taguchi tesztelés

A Taguchi tesztelés a japán mérnök és statisztikus, Genichi Taguchi...

Mikroblogolás

A mikroblogolást olyan platformok képviselik, amelyek legfeljebb 140 karakteres mini...

Helyi keresés

A keresőmarketing egyik feltörekvő és rohamosan növekedő eleme. A helyi keresés lehetővé...

Kulcsszó címke

Olyan HTML címkék, amik definiálják a weboldalakon használt...

Belső linkelés

Olyan hiperhivatkozások elhelyezése egy weboldalon (vagy valamelyik aloldalán), amik ugyanazon a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.