A Facebook törli a csoport tagjait

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Törli a Facebook a csoportok tagjait(?)

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Törli a Facebook a csoportok tagjait(?)


2019/01/19
Bohács Ádám, közösségi média marketing menedzser

A napokban rengeteg helyen lehetett találkozni azzal a hírrel, hogy a csoportok azon tagjait, akik nem voltak aktívak, a Facebook automatikusan törli. Szeretnénk tisztázni a dolgot, nézzük tehát, mi is az igazság ezzel kapcsolatban! 

Tudd meg te is, mi az igazság a Facebook csoportokkal kapcsolatban

Valóban törli a csoportok tagjait a Facebook? 

A Facebook csoportok az aktív kommunikációról szólnak, tehát jogos lehet a feltevés, miszerint aki nem aktív, mit keres abban az adott csoportban? Érdemes viszont megnéznünk mindenki oldalát. Én is tagja vagyok rengeteg csoportnak, ötleteket szerzek, szép képeket nézegetek, informálódok, de nem szólok hozzá semmihez, nem teszek közzé posztot, magyarán inaktív vagyok. Ez alapján engem is törölni fog a Facebook a csoportból? 

 

Érdemes megnéznünk, hogyan működik egy Facebook csoport!

A Facebook csoportok korábban, és még ma is úgy működnek, hogy bárki, aki tagja a csoportnak, bármelyik ismerősét meghívhatja. Tehát biztos vagyok abban, hogy te, és mindenki más már bekerült egy olyan csoportba, ahova nem biztos, hogy be akart kerülni, viszont egy kedves ismerős úgy gondolta, hogy akkor is ott a helyed. Könnyedén utánanézhetsz a dolognak, ide kattintva megtudhatod, melyik csoportnak vagy a tagja. Biztos meg fogsz lepődni, hogy nem csak az a pár csoport van ott, amire gondoltál…

 

Kiket tesz ki a Facebook a csoportokból? 

Az ilyen csoportokban, a soha be nem lépett tagok is inaktívak, szóval meg lehet állapítani, hogy részben igaz a hír, tényleg az inaktív tagok tűnnek el a csoportokból. De fontos, hogy nem az összes inaktív tag, hanem csak azok, akik nem maguk léptek be, akik nem erősítették meg tagságukat a meghívást követően. A Facebook küldött egy üzenetet is, amit a csoportok adminisztrátorai láthatnak: 

 

 

Ebből az üzenetből is kiderül, hogy kik azok, akik törlésre kerülnek. Rosszul fogalmazok, nem törlésre kerülnek, hanem kikerülnek a csoportból, és átkerülnek a „Meghívva” mappába (olyan emberek kerülnek ide, akik kaptak meghívót, hogy csatlakozzanak a csoporthoz, de még nem fogadták el azt). 

 

Mit tehetünk a Facebook csoport adminisztrátoraként?

Meg kell keresnünk a Facebook csoport „Meghívva” nevezetű mappáját, és ott tudunk emlékeztetőt küldeni azoknak az embereknek, akik korábban kaptak meghívót, de nem fogadták el. Valószínűleg most sem fogják elfogadni, mivel nem önszántukból kerültek be a csoport tagjai közé.

 

Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 74

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Csoportos email

Mi is az a csoportos email?   A csoportos email többnyire olyan csoportosan kiküldött...

Előzetes bejelentés

Egy olyan marketing technika, amely során egy termék bemutatása előtt jelentik be annak pontos...

Értékesítési folyamat

Mit is jelent az értékesítési folyamat? Az értékesítési folyamat az a több lépésből...

Biztos visszafordulás

Mi is az a biztos visszafordulás?   A biztos visszafordulás az, ha egy email egy...

Aloldal

Olyan oldalak, amelyek egy weboldal legfelső szintű oldalai alatt helyezkednek el. Gyakran...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.