A cikkgyűjtő oldal, azaz az Article Directory értelmezése az online marketing szakszótárban.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
fooldal > Szakszótár > Cikkgyűjtő oldal

Cikkgyűjtő oldal


Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek összegyűjtésre és érhetők el. A cikkeket különböző szerzők írják, akik egy ingyenes regisztrációt követően szabadon oszthatják meg tartalmaikat az oldalon. A legtöbb ilyen oldal fenntartja a tartalom minőségének ellenőrzéséhez való jogát, így egy előzetes vizsgálatot követően azt visszautasíthatják, amennyiben nem tartják megfelelőnek az oldalra.

 

A cikkgyűjtő oldalak két okból hasznosak egy online hirdető számára

 

  • A hirdetők cikkekre kereshetnek, amelyeket aztán megoszthatnak weboldalukon mint tartalmakat, amennyiben azt a szerző és a cikkgyűjtő oldal engedélyezik.

 

  • Ezen kívül saját cikkeiket is beküldhetik ezekre az oldalakra, természetesen egy olyan bennük elhelyezett hivatkozással, amely saját weboldalukra mutat. Sajnos a weboldalak népszerűsítésének ezen módszerét előszeretettel használták ki úgynevezett „cikk spammerek”, akik rossz minőségű cikkeket állítottak elő automatikusan nagy mennyiségben, hogy annyi cikkgyűjtő oldalra küldhessék el őket, amennyire csak tehették. A cikkgyűjtő oldalaknak és a keresőmotoroknak cselekedniük kellett. A gyűjtő oldalak sokkal szigorúbb minőségi ellenőrzéseket rendszeresítettek, és szerkesztőket alkalmaztak ezek elvégzésére, míg mások kénytelenek voltak megszűnni. A keresőmotorok csökkentették a cikkgyűjtő oldalakról kifelé mutató hivatkozások súlyozását, így csökkentve azok hirdetési értékét.
Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Dropshipping

A dropshipping az áruk olyasfajta eladását jelenti, amely során a megvásárolt termék a...

Domain Authority

Domain Authority A domain tekintélyét egy 0-tól 100-ig terjedő értékkel szokás megadni ami...

"Gazdagodj meg gyorsan" ajánlat

Ezek a tipikus könnyű pénzszerzési lehetőségeket kínáló ajánlatok, amik aránytalan, és...

Többszintű marketing

A legtöbb cég kiskereskedőkön és/vagy áruházakon...

Hoax

A hoax szó jelentése átverés, megtévesztés, rászedés, álhír, stb. Egyik céljuk elhitetni...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.