Sokszor hallom, az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá. Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető húzással felborított mindent: vásárolhatsz BMW-t webáruházban is! A marketing tanácsadó mesél

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Szerinted a te termékedet nem lehet webáruházban értékesíteni? A BMW másképp gondolja! Autót webáruházból!

Máté Balázs online marketing tanácsadó

 

Sokszor hallom: "Az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá." Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető húzással felborított mindent: vásárolhatsz BMW-t webáruházban is! Az autóipar ezen óriása nem szokott meggondolatlan, elhamarkodott döntéseket hozni. A BMW-nél van arra pénz, hogy egy döntést kutatásokra alapozzanak, modellezzenek. Pedig az autó, valóban az a termék, amire soha nem gondoltuk volna, hogy személyes kapcsolatfelvétel nélkül meg lehessen venni. Ha a BMW így döntött, nem gondolod, hogy neked is érdemes lenne fontolóra venned ezt?
BMW-t webáruházból, avagy az online marketing egy új korszaka

 

 

Az online marketingben is élen jár a BMW!

 
A hír maga: a BMW online értékesítési forma kidolgozását tervezi új hibrid modelljeinek piacra dobása kapcsán! Az online marketing már kivívta méltó helyét a luxus iparágban. A koncepció azonban most úgy tűnik az autó iparágat is elérte, és valóban lesz lehetőség az autók online megrendelésére is akár. A német luxus autógyártó, a BMW, vette magának a bátorságot, és az autóértékesítési piac igényeihez igazítva adaptálta a koncepciót. A BMW egyébként is elfoglalt új i3 városi autója és i8 sportautója következő éves piacra dobása kapcsán, amelyek kifejlesztésekor a környezetbarát megoldásokra koncentráltak. 
 

Az online értékesítési csatorna költséghatékony

A hibrid modelleket egyelőre nem lehet olcsón előállítani, és éppen ezért gondolkodik az új modellek disztribúciós és marketing költségeinek lehetőség szerinti csökkentésén a vállalat. Ha a kísérlet sikeres, minden bizonnyal egyéb modelleket is online kívánja majd értékesíteni a BMW. A BMW közel 3 milliárd USD-t ruházott be a környezetbarát modellek technológiájának kifejlesztésébe. Éppen ezért a profitabilitás fenntartása különösen fontos. Az online értékesítési csatorna drasztikus költségmegtakarítást eredményezhet, és megkönnyítheti a hatalmas beruházási költségek gyorsabb megtérülését. 
 

Még mindig akadnak, akik kételkednek az online marketing eredményességében...

Az online értékesítési lehetőséget sokan kétkedéssel fogadják. A fő probléma az, hogy a vevők nem tudnák kipróbálni a járműveket, ezért kérdéses ezen értékesítési forma népszerűvé válása. Ezen felül pedig, pl. az USA-ban olyan törvényi szabályozások vannak érvényben, amelyek a közvetlen, fogyasztók felé történő értékesítést nehezítik. Azonban arra mindenképpen alkalmas az online lehetőség, hogy jobban megismertessék az új modelleket a célközönséggel. A vállalat ugyanakkor a fő, legnagyobb potenciállal bíró piacokon bemutató turné szervezését tervezi.
 

Offline kampány az onlinehoz - Az új BMW modellek bemutatása - világkörüli turné

Az iBorn Electric Tour nevű bemutató show Rómában indul útjára, és hat további nagyvárost látogat meg a rákövetkező 12 hónapban. A német luxus autógyár ugyanakkor exkluzív bemutató egységeket is indít, amelyek kimondottan az új modellek ismertetését célozzák, ezek neve BMW i Store lesz. Az első ilyen értékesítési egység a Trendy Park Lane-ben, Londonban nyílik meg. A Bayerishe Motoren Werke (BMW) elkötelezett a potenciális vevőközönség megtalálásának új módszerei iránt. Az alacsony károsanyag kibocsátású modellek sajnos már elég régóta csökkenő keresleti mutatókat produkálnak a hagyományos BMW szalonokban. Éppen ezért igen jelentős leépítések várhatóak a hagyományos kereskedéseknél, hogy a fentebb leírt bemutatóterem hálózat kiépítésének alapjait megteremthessék. Szakértők szerint, ha ezek a grandiózus tervek nem válnak be, az a BMW hatalmas presztízsveszteségével járhat. Az új modellek 2013 végén kerülnek piacra, az áruk 48,500 USD-től indul, a négyüléses i3 modell esetében. Az i8 egy igazi luxus autómodell lesz - több mint 100,000 Eurot kóstál majd.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!