50 Google AdWords tipp a PPC tanácsadótól

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

50 Google AdWords tipp a PPC tanácsadótól

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az AdWords egy rendkívül hatékony online marketing eszköz, gyors és jó megtérüléssel. Ha azonban szakértelem nélkül csinálod, csak pénzkidobás.

Az AdWords egy rendkívül hatékony online marketing eszköz, gyors és jó megtérüléssel. Ha azonban szakértelem nélkül csinálod, csak pénzkidobás. A tanácsadó válaszol.

Nem nagyon van ma olyan reklámköltés, és ide értem az offline marketinget is, ami olyan megtérülést hozhat, mint a keresőoptimalizálás és a keresőmarketing azaz a PPC kampányok. Mégis nagyon sokszor láttam marketing auditjaim során, hogy az AdWords pénz csak ablakon kiszórt pénz, mert szakértelem, hozzáértés nélkül egyszerűen csak bedobtak százezreket a Google-be.

 

A Google AdWords elsőre egy ismeretlen, kissé félelmetes, titokzatos rendszernek tűnhet. Azonban még a tapasztaltabb AdWords felhasználók sincsenek tisztában minden fontosabb funkcióval és lehetőséggel, amelyeket a Google hirdetési rendszere kínál.

 

Mi most abban szeretnénk segíteni, hogy te is közelebbről megismerhesd az AdWordsöt, hogy sikeresebb és hatékonyabb kampányokat indíthass a jövőben.

 

Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!

 

1. Van stratégiád?

Egyetlen kampányba sem szabad belekezdeni egy átfogó terv nélkül. Minden esetben tudd, hogy hogyan szeretnéd megcélozni közönségedet és vedd figyelembe mindazon eszközöket is, amelyeket közönséged előszeretettel használ, illetve azokat a területeket, amelyek iránt érdeklődnek. Milyen technikákat szeretnél alkalmazni stratégiádban? Gyűjts össze mindent, mielőtt tovább haladnál. Tudd, ki a célközönséged, és tudd, mi az az USP amire egy-egy kampányt felépítesz. 

 

2. Mit csinálnak a versenytársak?

Nézz utána, hogy mit és hogyan csinálnak versenytársaid. Derítsd ki, hogy mely kulcszavakra licitálnak, és hogy milyen hirdetéseik vannak, és hogy mennyit költenek ezekre. Mindez lehetővé teszi majd, hogy te bizonyos dolgokat jobban csinálj, mint ők.

 

3. Pénzügyek

Ne ess túlzásokba. Végezz kutatást azzal kapcsolatban, hogy mennyit érdemes költeni, vagy kérj fel egy szakértőkből álló csapatot, AdWords tanácsadót, akik segíthetnek ebben. 

 

4. Keresési hirdetések

Ezek a hirdetések a költségvetésedtől és a stratégiádtól függenek. Döntsd el, hogy mennyit szeretnél költeni erre a kampánytípusra.

 

5. Hívást kezdeményező hirdetések

A hívást kezdeményező (call-only) hirdetések lehetővé teszik, hogy csak olyan felhasználókat célozz meg hirdetéseiddel, akik mobilkészülékről használják a keresőt. Ha olyan termékeket forgalmazol, amelyekre egy ügyfélnek azonnal szüksége lehet (például egy vészhelyzet esetén), akkor hívás kezdeményező hirdetésként elhelyezheted azt.

 

6. Mi a célod?

Írd össze kampányod céljait – mit szeretnél elérni? Hívásokat? Ajánlatkéréseket? Webhelyed forgalmának fellendítését? Hirdetésed szövegét, licitstratégiádat, CPC-idet és landing oldalaidat is céljaid alapján kell kialakítanod.

 

7. Hogy néz ki egy kampány?

A kampány felépítése az egyik legfontosabb szempont az AdWordsben. Egy rosszul felépített kampány rengeteget árthat a teljesítménynek. A következő szerkezetet érdemes használni:

  • Kampányok: Készíts különböző kampányokat a különböző termékek és szolgáltatások számára (ezek mind egyéni stratégiát igényelnek majd).
  • Hirdetéscsoportok: A kampányokat érdemes hirdetési csoportokra osztani. A hirdetéscsoportok különböző egyezési típusokra (pontos egyezés, stb.) oszthatók tovább.
  • Hirdetések: Mivel kampányod és kulcsszavaid mind ugyan arra a termékre vagy szolgáltatásra összpontosulnak, elég csak néhány hirdetést elkészíteni, amelyeket aztán a többi hirdetéscsoportba is átmásolhatsz.

 

8. Hol akarsz megjelenni?

Döntsd el, hogy mely hálózatokon szeretnéd, hogy hirdetéseid megjelenjenek. Választhatod például, hogy csak a keresési oldalakon legyenek láthatóak, vagy akár más helyeken is.

 

9. Promóciós kódok

Figyelj oda a promóciós kódok megfelelő használatára. Ha van egy kuponod (ez általában egy olyan fiókon jelenik meg, amin még nem volt az AdWords használva), akkor ne egyszerre használd fel, hanem oszd el egy teljes hónapra, és minden nap használj fel belőle egy keveset a napi költségedben.

 

Beállítások

 

10. Földrajzi célzás

Egy rendkívül fontos opció. Amikor próbálod eldönteni, hogy mely területeket célozd meg, vedd figyelembe, hogy mely területekről hány megjelenítésre számíthatsz, vagyis hogy mely területeken hányszor jelenhet majd meg hirdetésed (ebben az eddigi statisztikáid segíthetnek). Egy kisebb költségvetéssel rendelkező kampánnyal nem feltétlenül célszerű az egész országból érkező kereséseket megcélozni, különben a napi költségvetés néhány óra alatt felhasználásra kerül majd.

 

Beállítások

Nem mindegy, hogy azokat a felhasználókat szeretnéd megcélozni, akik közeledben tartózkodnak, vagy akik a te tartózkodási helyeddel kapcsolatos keresést indítanak. Egy egyszerű példával élve: az „autószerelő Debrecenben” keresés jelentheti azt is, hogy a kereső személy debreceni, és egy helyi autószerelőt keres, vagy pesti, de ennek ellenére debreceni autószerelők után érdeklődik. A pesti személyből kisebb eséllyel lesz konvertáló ügyfél, mint a helyiből.

 

12. Ajánlattételi stratégia

Az ajánlattételi stratégia nagyon sok mindent meghatároz, ez az alapja AdWords hirdetésednek. Többféle ajánlattételi, azaz licitstratégia létezik. Ezek az alábbiak:

 

13. Kézi CPC-ajánlattétel

Ilyenkor te adod meg, hogy mennyit szeretnél fizetni kattintásonként.

 

14. Intelligens CPC (ECPC)

A Google ilyen esetben megvizsgálja a korábbi konverzióidat. Meg kell adnod egy maximum CPC-t, és ha a Google szerint ez konverzióhoz vezethet, akkor bizonyos keresések során 30%-ig növelheti a licitértékedet.

 

15. Automatikus CPC

Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy a lehető legtöbb kattintást érhesd el a költségvetésedből. Ez persze nem jelenti azt, hogy minden kattintás konverzióhoz is vezet majd.

 

16. A hirdetésmegjelenítés

Hogyan teljesítenek hirdetéseid? Ha sem a CTR-ed, sem a hirdetés megjelenítéseinek száma nem kiemelkedő, akkor válaszd a gyorsított hirdetésmegjelenítést, hogy a Google többször megjelenítse őket.

 

17. Hirdetésütemezés

Vizsgáld meg a versenytársakat és hogy mikor számíthatsz a legtöbb konverzióra. Elképzelhető, hogy a konkurencia csak reggelente és esténként jeleníti meg a hirdetéseid, de napközben nem. Ha te ekkorra ütemezed őket, akkor több kattintásra és alacsonyabb CPC-re számíthatsz.

 

18. Intelligens mobil ajánlattételek

Mennyit érnek számodra a mobilkészülékekről érkező kattintások? Érdemes legalább 25%-os gyarapodást elérni a mobilkattintások mennyiségét tekintve, hogy jobb rangsorolást érdemelhess ki.

 

A konverziók nyomon követése

 

19. Hirdetésekből származó hívások

Ha engedélyezve vannak a bővítmények hirdetésedben, és telefonszámod is megjelenik mellettük, akkor a felhasználók ezen keresztül felvehetik veled a kapcsolatot. A Google képes nyomon követni ezeket a hívásokat.

 

20. A webhelyen található telefonszámra beérkező hívások nyomon követése

A Google egy egyéni átirányítási számot jelenít meg ott, ahol eredetileg telefonszámaid megjelennének. Ez az új telefonszám csak akkor jelenik meg a látogatónak, ha egy hirdetésen keresztül érkezett a webhelyre. Az erről a számról származó telefonhívásokat aztán a Google képes nyomon követni.

 

21. Vásárlások nyomon követése a webhelyeken

Amennyiben e-kereskedelmi webhelyet működtetsz, jó ha tudod, hogy mennyit segítenek AdWords hirdetéseid az értékesítések fellendítésében. Ez az eszköz ezt teszi lehetővé.

 

22. Űrlapok nyomon követése a webhelyen

A Google képes nyomon követni, hogy mely űrlapok kerültek kitöltésre, miután egy felhasználó egy hirdetésen keresztül érkezett a webhelyre.


Hirdetések

 

23. A minőségi mutató jelentősége

A minőségi mutató az egyik legfontosabb szempont, amelytől a hirdetések árai és hatékonysága függ. Ezt az értéket a landing oldal relevanciája, a kulcsszavak relevanciája, a hirdetés relevanciája és sok más tényező is befolyásolja.

 

24. A landing oldalak

Győződj meg róla, hogy landing oldalaid tartalma kapcsolódik a hirdetés tartalmához, ami a landingre mutat. Mint ahogy ezt az előbb említettük, ez javítja a minőségi mutatót, és ezáltal csökkenti a CPC-t. 

 

25. A megjelenő URL-ek

Szerepük szintén fontos. Érdemes olyan beszédes URL-eket használni, amelyek a céloldal tartalmáról árulkodnak a felhasználóknak.

 

26. A hirdetés szövege

Minden esetben győződj meg róla, hogy a hirdetés szövege meggyőző és hogy tartalma kapcsolódik ahhoz a kulcsszóhoz, amelyre megjelenik. Ugyan így a landing oldal tartalmának is relevánsnak kell lennie a megcélzott kulcsszóhoz. Minél szorosabban kapcsolódik egymáshoz a kulcsszó és a hirdetés illetve a landing oldal szövege, annál nagyobb minőségi mutatót érhetsz el.

 

27. Dinamikus hirdetések

A dinamikus hirdetések lehetővé teszik, hogy a Google magától eldöntse, milyen szöveget jelenítsen meg a felhasználóknak. Ez a funkció automatikusan és dinamikusan saját fejlécet és URL-t generál a hirdetéshez. Nincs más dolgod, mint megadni egy általános leírást, amely minden kulcsszóra kiterjed a hirdetéscsoporton belül.

 

28. A hirdetések száma

Készíts annyi hirdetést, amennyit csak tudsz. Használd bennük kulcsszavaid variációit és ezeket helyezd el más-más helyeken a hirdetéseken belül. Ezzel egy idő után látni fogod majd, hogy mely változatok működnek a legjobban.

 

29. Mobilos hirdetések

Ezek különösen akkor fontosak, ha a mobilokról érkezett kattintások sokat érhetnek számodra. A mobilhirdetések esetén nem érdemes 10-nél több karaktert használni.

 

30. Megjelenések százaléka

Mely hirdetések teljesítenek a legjobban? A jól teljesítő hirdetéseket nem érdemes módosítani, mert ezek növelik minőségi mutatódat, ami a Google szemében pozitívumként jelenik meg.


 

Hirdetésbővítmények

31. Mik azok a bővítmények?

A hirdetésbővítmények nagyobb hirdetőfelületet biztosítanak az első találati oldalon. Ezen kívül több információt is megjeleníthetsz velük cégedről, termékeidről vagy szolgáltatásaidról. A bővítmények befolyásolják a hirdetés rangsorolását, ezért használatukkal előnyösebb pozíció érhető el.

 

32. Kiemelő bővítmények

A kiemelő bővítmények rövid szövegrészletek. Mivel itt bármilyen szöveg elhelyezhető, így érdemes az egyéni termékajánlatot feltüntetni.

 

33. Hívásbővítmények

A hívásbővítmények lehetővé teszik, hogy a mobilos felhasználók közvetlenül a keresőoldalról felhívhassanak téged. Hívásbővítmények használatakor a hirdetés mellett megjeleníthető egy általad megadott telefonszám, vagy egy kis telefon ikon, amivel azonnali hívás indítható.

 

34. Véleménybővítmények

A cégedről, üzletedről írt véleményeket is megjelenítheted. Ezzel biztosíthatod a kereső felhasználókat arról, hogy tőled minőségre számíthatnak.

 

Vannak releváns oldalaid vagy alternatív landing oldalaid? A belsőlinkek engedélyezésével hirdetésed mérete valamelyest kibővíthető, és több információt jeleníthetsz meg a felhasználók számára webhelyedről.

 

36. Strukturált kódrészletbővítmények

Vannak olyan hasznos adatrészleteid, amiket érdemes lenne megmutatni a felhasználóknak? Ezek segítségével a kiemelő bővítményekhez hasonlóan olyan információkat helyezhetsz el a hirdetésben, mint például terméktípus, kategória, stb.

 

37. Automatikus bővítmények

Segítségükkel megtudhatod, hogy hogyan teljesítenek hirdetéseid, amikor az eladói és fogyasztói értékelések látszódnak a hirdetések mellett. Ha jó a teljesítményük, akkor tudni fogod, hogy továbbra is érdemes az eladói értékeléseket használni.

 

Kulcsszavak

 

38. Nézz utánuk

A kulcsszó kutatás a kampányok egyik legfontosabb lépése. A Google Ads nagy előnye, hogy ennek nagy részét elvégzik helyetted. Választhatsz általános vagy kifejezésegyezés opciókat is, amelyek több kereső kifejezést is magukba foglalnak.

 

39. Eszközök

A Google kereső kifejezéseket javasol majd a hirdetéscsoport összeállítása során. A rendszer átvizsgálja webhelyedet, és felsorolja a lehetséges kereső kifejezéseket, amelyekre az emberek gyakran rákeresnek. A Kulcsszótervező egy másik hasznos eszköz lehet – ez megmutatja az adott kulcsszavakra érkező havi keresések számát, és kifejezéseket ajánl kampányodhoz.

 

40. Általánosegyezés-módosítók

Az általánosegyezés-módosítók eleinte sokat segíthetnek, de költségesek is lehetnek. A módosítók használatához írj egy ’+’ jelet minden kulcsszó elé. Egy ilyen +példakulcsszó használatával biztosíthatod, hogy bármire is keres rá egy felhasználó, amennyiben a példakulcsszó szerepel a keresésében, a hirdetés megjelenik majd rá.

 

41. Kifejezésegyezés

A kifejezésegyezés használatához „idézőjeleket” kell írni a példakulcsszó, vagy kulcsszavak köré. Ez lehetővé teszi, hogy a megadott kulcsszó vagy kifejezés több variációjára is megjelenjen a hirdetés (például ha valaki többes számban írja be az adott szót).

 

42. Pontos egyezés

A pontos egyezést nem szükséges túlmagyarázni. A hirdetés ebben az esetben kizárólag csak akkor jelenik meg, ha valaki pontosan az általad megadott kifejezésre keres rá. A pontos egyezést [kapcsos zárójelek] jelzik.

43. Keresési kifejezések

A fenti egyezési típusok beállítása után érdemes megvizsgálni, hogy az emberek pontosan mit írtak be a keresőbe. A kulcsszavak fül alatt válaszd a „keresési kifejezéseket”. Ez után ezeket a kifejezéseket hozzáadhatod a kampányodhoz pontos egyezésű kifejezésekként, hogy hirdetéseddel többeket is elérhess, alacsonyabb költségek mellett. A nem releváns kereséseket negatív kulcsszavakként is megadhatod.

 

Kulcsszavak

A kizáró kulcsszavak legalább annyira fontosak, mint az összes többi egyezési beállítás. Ezek a kulcsszavak megakadályozzák, hogy hirdetésed olyan keresésekre jelenjen meg, amelyekre nem szeretnéd. Ezzel elkerülhető, hogy olyan felhasználók is rákattintsanak a hirdetésedre (növelve ezzel a költségeket), akikből biztosan nem származna konverzió.

 

Jelentések

 

45. Átlagos pozíció

Az általános pozíciód határozza meg, hogy hol jelensz meg az első oldalon. Minél magasabb a pozíció, annál jobb. Az átlag pozíció növeléséhez jó minőségi mutatókra és maximális CPC-re lesz szükséged.

 

46. Megjelenítések

A megjelenítések száma azt mutatja, hogy hányszor jelent meg hirdetésed az első oldalon. Ha ez a szám magas, mégis kevés a konverzió, az azt jelenti, hogy sok nem releváns keresésre is megjelenik a hirdetés. Ilyenkor érdemes módosítani az egyezést, esetleg kizáró kulcsszavakat alkalmazni, ugyanis ez az arány ront a minőségi mutatón.

 

47. Érvénytelen kattintások

Ha attól tartasz, hogy versenytársaid megpróbálják aláaknázni kampányodat azzal, hogy szándékosan rákattintgatnak a hirdetésedre, akkor megnyugodhatsz, a Google erre is gondolt. Az AdWords rendszer automatikusan kiszűri, ha valaki túl gyakran kattint a hirdetéseidre, ezek a kattintások pedig neked nem kerülnek pénzbe. Ezeket az Oszlopok > Módosítás > Teljesítmény > Érvénytelen kattintások alatt találod.

 

48. Konverziók

A konverziókat leadeknek is szokás nevezni. A konverziók olyan tevékenységek, amelyek általában valamilyen felhasználótól származó kattintás eredményei, például egy asztalfoglalás, egy vásárlás, vagy egy űrlap kitöltése és beküldése. Minél több konverziót generál egy hirdetés, annál jobbnak mondható a teljesítménye.

 

49. Átkattintási arány

Az átkattintási arány (Click Through Rate – CTR) azon felhasználók százaléka, akik látták a hirdetésedet és rá is kattintottak (azokkal szemben, akiknek megjelent a hirdetésed, de nem kattintottak rá). Minél jobb a hirdetések relevanciája, a minőségi mutató és az általános pozíció, annál nagyobb CTR-re számíthatsz.

 

50. Dimenziók

A dimenziók fül részletes statisztikákat jelenít meg kampányod minden eleméről. Még a bejövő hívások száma, a tárcsázott számok, és a hívások hossza is megjelenik itt.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!